wtorek, 20 stycznia 2015

Porażka programów - reality show


Porażka programów - reality show 

Od kilku lat telewizje na całym świecie zalewają nas programami reality show. A to łowią talenty (X-Factor, Idol, Mam talent) i modelki (Top Model), ubierają (Trinny and Susannah), doradzają jak gotować i rozkrecić restaurację (Kuchenne rewolucje) czy przekonują, że każdy potrafi wywijać akrobacje na parkiecie (Taniec z gwiazdami). Obecnie różnorodnych programów reality show jest tak wiele, że trudno je wszystkie wymienić, a co dopiero oglądnąć (choćby jeden odcinek po ty tylko, by mieć własne zdanie). W tym przypadku jednak spokojnie mogę powiedzieć, że nie żałuję.

Jak do tej pory tylko i wyłącznie jedno reality show sprawiło, że z przyjemności je oglądałam w całości (to ważne spostrzeżenie) i czekam na sezon 2. Zgadnijcie jakie? Nie wiecie? Dobrze, zdradzę wam - The Braxton Family Values. Pozostałe programy gdzieś tak po drodze widziałam i niestety najcześniej przewijałam albo zwyczajnie wyłączałam. Nie oglądałam ani wszystkich sezonów, ani wszystkich odcinków. Mogłabym na ten temat pisać więcej, ale dziś nie o moich przygodach z liczeniem czasu, ile wytrzymam oglądając reality show.

Dziś o największej porażce telewizyjnej przy produkowaniu reality show. I zaskoczę was. Moim zdaniem wcale największą porażką nie jest ani reality show z udziałem Paris Hilton (The World According to Paris) czy Aubrey O'Day (wokalistka z grupy dziś nieistniejącej Danity Kane) - All about Aubrey. Zaskoczeni? Bo czy może być coś jeszcze gorszego od rozrywkowego, imprezowego życia Paris Hilton i jej narzekania, jakie to ciężkie jest życie dziedziczki fortuny (niestety Aubrey O'Day nie jest daleko w tyle za Paris z poglądami na życie)? Uwierzcie, że może. 

Gdy w internecie zaczęły się zapowiedzi, że telewizja szykuje taki program. Pomyślałam "to będzie to coś, na co czekam od lat". Tak się nie stało. Choć program zdobył milionową widownię i będzie kolejny sezon, to mnie nie będzie przed telewizorem wśród fanów tego reality show. Dlaczego nie i jaki to program reality show? Jesteście ciekawi? Zdradzę wam to niebawem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz