wtorek, 24 lutego 2015

Lesta wróć

Firma obuwniacza Lesta z podoleśnickich Spalic została założona w 1984 roku przez Leszka i Stanisławę Młynarczyków.

Pod koniec roku 2011 ogłosili upadłość. Była to nie tylko smutna wiadomość dla prawie 300 osobowej załogi, ale też dla wiernych klientów. 

W półbutach wiosenno-jesiennych Lesta potrafiłam przechodzić aż 8 lat. Inne para służy mi do dziś. Półbuty były prawie niezniszczalne i niezawodne. Bardzo żałuję, że nie dało się uratować tak dobrej firmy. 







2 komentarze:

  1. Kojarzę markę, miałam od nich świetne sandały, wszyscy mi się pytali, gdzie je kupiłam i ile kosztowały i robili wielkie oczy, że tak mało. Były nie do zdarcia i co najważniejsze, skórzane. Wielka szkoda, że nie przetrwali, niestety polskie firmy pogrążają podatki i otwartość rynku na zagraniczne firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mogliśmy być dumny z Lesta. Robili niezawodne buty. Aż trudno mi uwierzyć w to, że tak zaniedbali tak dobrą firmę, że upadła. Wstyd.

      Usuń