wtorek, 4 kwietnia 2017

Recenzja Eccedentesiast

W tym roku pierwszą książką, którą przeczytałam była książką Łukasza Skotnicznego w "Eccedentesiast". Powiem szczerze, że ostatnio tak dobrze się bawiłam, czytając przygody weterynarza autorstwa James Herriot. 

"Eccedentesiast" po prostu zwaliła mnie z nóg. Akcja trzymała mnie w napięciu do samego końca. Akcja była zaskakująca niczym w powieściach Coben Harlan. Łukasz Skotniczny naprawdę dostarczył mocnych wrażeń. "Eccedentesiast" to świetny wybór. I choć zaklasyfikowano ją do literatury młodzieżowej, to ja z całego serca polecam ją każdemu bez względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkanie czy wykształcenie. "Eccedentesiast" da kopa energii każdemu. 

Z wielką niecierpliwością czekam na kolejne pozycje literackie Łukasza Skotnicznego. Jestem pewna w 100%, że następne będą równie wyśmienite co w "Eccedentesiast". 


2 komentarze:

  1. Zmiana szaty graficznej? 😊 wpisuje książkę na listę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drugi blog - Podróże Duszy.
      A książka fenomenalna.

      Usuń